WELCOME TO MY LOVELY BLOG..have fun travel my blog..do read,do follow..tenkiu..=)

Sunday, March 2, 2014

l REVIEW BLOG l 5 PESERTA TERAWAL FIRST GIVEAWAY BY CHE ADILAH l


ASSALAMUALAIKUM

Seperti yang dijanjikan, harini Dyla akan review 5 blog peserta terawal GA Dyla yang telah berlangsung sepanjang bulan FEBRUARI lepas.

Shahida Rahim
  • http://nuyushahidarahim.blogspot.com/2014/02/first-giveaway-by-che-dyla.html
  • Haa, Shahida merupakan orang pertama join GA Dyla. Pantas dan tuntas sekali okay, terima kasih awak. Shahida juga merupakan pemenang bagi TOP REFERRAL, tak sia-sia okay join..hehe..Salah satu blog yang ringan sebab tak perlu tunggu lama bila nak buka. Shahida banyak join GA/SEGMEN tau. :)


        ianfaizal.com
      http://www.ianfaizal.com/2014/01/first-giveaway-by-che-dyla.html
      Blog seterusnya pula ialah blog seorang blogger lelaki and kalau tak silap blogger ni penuntut di KPTM. Blog ini telah tersenarai sebagai pemenang random, tahniah. Blogger ni juga baru sahaja menamatkan giveaway dia. Blog ni blog yang simple tapi mempunyai pelbagai isi maklumat. Jom follow blog ni :)
      KaMPuNg KaMeq..
    1. http://kampung-kameq.blogspot.com/2014/02/first-giveaway-by-che-dyla.html
    2. Blog seterusnya ini juga merupakan blog yang pemiliknya merupakan blogger lelaki. Follower pun boleh tahan ramai. Merupakan seorang blogger yang rajin join GA/SEGMEN. Blog ini memuatkan pelbagai kategori entries termasuk juga motivasi, santapan minda dan belajar bahasa. Jom la ramai-ramai follow dan selongkar setiap isi yang ada dalam blog ini :)

    3. http://wanaseoby.blogspot.com/2014/02/first-giveaway-by-che-dyla.html
    4. Blog ini pula merupakan blog seorang blogger perempuan, umur dia sebaya dengan adik Dyla, 18 tahun. Pemilik blog ini nampaknya seperti peminat tegar K-pop. jom terjah blog ini sebabnya, banyak tutorial dan GA yang boleh anda tengok. Jangan risau, blog ni ringan je, tak perlu tunggu lama. :)

    5. http://akuhanyagadiskampung.blogspot.com/2014/02/first-giveaway-by-che-dyla.html
    6. Tengok header blog ni, comel je kan. Sweet gitu. Buka je blog ni rasa tenang je sebab berlatar belakangkan warna hijau. Ehemm, blogger ni dah kahwin tau so jangan nak menggatal kacau..hehe.. Blog ni banyak juga info pasal perkahwinan, siap ada senarai website untuk pelamin,deco, wedding stuff, doorgift and cake. Puan blogger ni juga ada buat review wedding dan juga tips wedding okay. Agak-agak if siapa-siapa yang tengah pening fikir pasal majlis wedding nanti mai la godek-godek blog ni. Seronok pulak baca pasal wedding ni, rasa macam nak kahwin pula :p


      APA TUNGGU LAGI, JOM SERBU BLOG MEREKA !
      First time Dyla review blog, so jika ada kekurangan maafkan Dyla ye :)

      Buat pemenang yang tidak berikan maklumat dekat Dyla, please bertindak segera sebab Dyla sendiri tak tahu nak berhubung dengan korang macam mana.
      DUE DATE hantar maklumat : ISNIN, 4 MARCH 2014 , jam 9 malam
      Tolong bagi kerjasama sebab Dyla perlu segera hantar maklumat kepada pihak sponsor.
       TERIMA KASIH xD

      TENKIU ! SUKE? LIKE AND COMMENT :)

      3 comments:

      Unknown said...

      thanks dyla review blog akak :)

      Unknown said...

      most welcome.. :)

      Anonymous said...

      Hai dyla, thanx ye sudi review blog Yong..hehe..bru smpat blogwalking..

      #tgh x sihat sbb preggy 2 bln, mood nk update blog pun dh ke laut :)