WELCOME TO MY LOVELY BLOG..have fun travel my blog..do read,do follow..tenkiu..=)

Sunday, October 16, 2011

ada apa dengan cinta?????

          ada apa dengan CINTA????
          mahukah dia datang hanya untuk bertanyakan cintanya
          bukan untuk dia
          bukan untuk siapa
          tapi untuk kamu
          kerna dia ingin akau dan aku ingin kamu


hanya kamu insan yang bernama kekasih
yang datang atas nama cinta
lalu bertanya...
ada apa dengan cinta?


                 Love Glitter, Scraps, Graphics and comments




         aku akan datang untuk menyambut cintaku
         aku ingin bersamamu
         aku ingin ada dekat denganmu
         aku ingin menjadi orang yang bererti dalam hidupmu
         aku ingin membuatmu tersenyum
         aku ingin melihat tawamu


jika itu mungkin untukmu,berikanlah aku kesempatan
tidak akan pernah aku persiakan dirimu yang akanku jaga bagai permata hatiku
kerna aku
TERAMAT TULUS MENYINTAI DIRIMU....




           Love Glitter, Scraps, Graphics and comments



TENKIU ! SUKE? LIKE AND COMMENT :)

No comments: