WELCOME TO MY LOVELY BLOG..have fun travel my blog..do read,do follow..tenkiu..=)

Monday, December 26, 2011

snake massage !

ari nie dyla free lagi so meyh sini na share something dgn korang semua...u know baout snake massage???mesti ramai yg tatawkan...oke,meyh dyla explain step by step...

Urutan merupakan salah satu kaedah yang paling tertua di dunia. Dari urutan biasa, urutan menggunakan jarum, urutan menggunakan kerusi mesin duduk yang serba canggih sehinggalah ke urutan pelik sering melingkari dunia perubatan yang serba moden ini.
Biasanya urutan di lakukan bertujuan untuk meredakan sakit pada badan, merawat sesuatu penyakit dan sebagainya. Namun begitu tahukah kawan-kawan terdapat sejenis pusat kecantikan yang pelik di Barak’s snake spa Israel dan UK.
Di sana pihak pengurusan menyediakn ular sebagai urutan utama kerana mereka yakin bahawa persentuhan kulit manusia dengan ular sebenarnya dapat menyenangkan otot-otot di samping memberikan satu pengalaman yang mendamaikan.
Biasanya ular yang tersedia adalah jenis ular yang tidak berbiasa seperti ular California king, florida king, Ular jagung dan ular susu
Tidak mahu cerita panjang apa kata kita melihat gambar sebagai buktinya. Namun tidak semua gambar Dyla muat naik, yang lain kalian boleh tengok sendiri dekat google. Rasanya tidak enak gambar2 terbuka di on cini hee..malu..malu..
 
 
gelikan bila tengok????
haaa,2 baru sikit..kalo rajin pegi la terjah INCIK GOOGLE..

jom ye klik2 button follow sebab dyla sedang mencari FOLLOWER BERTUAH !
FOLLOW LA DENGAN IKHLAS..^-^


TENKIU ! SUKE? LIKE AND COMMENT :)

4 comments:

Syira Lokman said...

geli la weyh dylaaaa

Unknown said...

haha..baru sikit..pi tgk dkat gmbr lain kat google..siyes lagi geli..

Cik Ai said...

Ermm..rsnya x sempat nk wat urutan mcm ni =)

Unknown said...

mnakotkan je an..skali kna ptok mmg ta smpat wat urutan pown la..=D